Мої досягнення

Підвищення кваліфікації (курси, вебінари)

Протидія та попередження булінгу в закладах освіти
Освітні інструменти критичного мислення
Медіаграмотність
для освітян
Медіаграмотність: практичні навички
Дизайн-мислення в школі
Критичне мислення
для освітян
Діалог та медіація: Шлях до порозуміння
Використання нестандартних завдань у навчанні природничих дисциплін
Про дистанційний та змішаний формати навчання
Географія. Загальна географія
Ресурсні зустрічі: Перші кроки до педагогічної майстерності
Використання сучасної статистичної інформації у дослідницькій діяльності на уроках географії
STEM-технології як одна із мотивуючих складових на заняттях з географії та у позакласній роботі
Соціалізація учнівства засобами топонімічних досліджень у позаурочній діяльності
Інтернет олімпіада як інструмент мотивації учнів під час дистанційного навчання
Реалізація базового стандарту середньої освіти, формування предметних компетентностей на уроках географії
Інтеграфія форм і методів виховання в роботі класного керівника
Віртуальна екскурсія як форма організації інтерактивного навчання
Класне керівництво в умовах воєнного стану - виклики, інструменти та можливості
Навчальні та розважальні матеріали ресурсу National Geographic у роботі вчителя та класного керівника
Превентивне виховання в роботі класного керівника на засадах педагогіки партнерства
Харківщинознавство
Превентивне виховання в роботі класного керівника на засадах педагогіки партнерства
Розширюємо функціонал Google Meet за допомогою корисних дадатків
Онлайн-сервіси для створення інтерактивних карт
Нестандартні батьківські збори та їх успішне проведення
Організація системної роботи з батьками в закладі освіти
Цифровий простір навчання природничо-математичних дисциплін
Як позбавити географію в НУШ від шаблонів і стереотипів: спроба критичного вналізу
Дивись під ноги! Дивись, куди ідеш!
Школа для всіх
Перша домедична допомога в умовах війни
Географічна освіта НУШ. Планування освітньої діяльності на уроках географії у 6 класі
Навчання з попередження ризиків від ВНП
Застосунок Wordwall: створюємо інтерактивні завдання з елементами гейміфікації
Діяльнісний підхід на уроках природничого циклу
Компетентісно орієнтовані завдання: методичний кейс для НУШ
Психологічна підтримка учнів у кризових ситуаціях під час війни
Геологія навколо нас: інтерактивні методи вивчення геологічних процесів у шкільному курсі географії
Підготовка вчителів 5-6 класів НУШ (природнича галузь)
Географічна освіта НУШ. Планування освітньої діяльності на уроках географії у 7 класі
Онлайн сервіси й "розумні" можливості програм і сервісів Майкрософт
Базова психологічна допомога в умовах війни
Розлад дефіциту уваги та гіперактивність. Інклюзія в дії
Психологічна стійкість та перша психологічна допомога
Підготовка вчителів 7 класів НУШ (природнича освітня галузь, географія)
Чек-ап з фінансової грамотності: модельні навчальні програми для 8-9 класів НУШ. Що потрібно знати вчителям
Інноватика викладання курсу "Підприємництво і фінансова грамотність" в 8 класі НУШ (за МНП Беспалко)
Зміст навчання та організація навчального процесу з курсу "Підприємництво і фінансова грамотність"
Інноватика викладання курсу "Підприємництво і фінансова грамотність" в 8 класі НУШ (за МНП Кузнєцової)
Формування фінансових компетентностей на основі PISA-based завдань в учнів 8 класів
Інтеграція підприємництва і фінансової грамотності у навчальні предмети НУШ
Оцінювання учнів з курсу "Підприємництво і фінансова грамотність"
Фінансова грамотність: "прокачаймо" Soft&Hard skills, щоб цікаво та якісно викладати учням новий курс
Конференція FinLit Forum: впровадження фінансової грамотності в НУШ
Викладаємо курс "Підприємництво і фінансова грамотність": цікаво, практично, ефективно
Навчання з підготовки вчителів 8 класів НУШ
Навчання з підготовки вчителів 8 класів НУШ (природнича освітня галузь/географія)
Офіційний сайт вчителя Манько О.В.
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати