Мої досягнення
Підвищення кваліфікації (курси, вебінари)

Протидія та попередження булінгу в закладах освіти

Освітні інструменти критичного мислення

Медіаграмотність
для освітян
для освітян

Медіаграмотність: практичні навички

Дизайн-мислення в школі

Критичне мислення
для освітян
для освітян

Діалог та медіація: Шлях до порозуміння

Використання нестандартних завдань у навчанні природничих дисциплін

Про дистанційний та змішаний формати навчання

Географія. Загальна географія

Ресурсні зустрічі: Перші кроки до педагогічної майстерності

Використання сучасної статистичної інформації у дослідницькій діяльності на уроках географії

STEM-технології як одна із мотивуючих складових на заняттях з географії та у позакласній роботі

Соціалізація учнівства засобами топонімічних досліджень у позаурочній діяльності

Інтернет олімпіада як інструмент мотивації учнів під час дистанційного навчання

Реалізація базового стандарту середньої освіти, формування предметних компетентностей на уроках географії

Інтеграфія форм і методів виховання в роботі класного керівника

Віртуальна екскурсія як форма організації інтерактивного навчання

Класне керівництво в умовах воєнного стану - виклики, інструменти та можливості

Навчальні та розважальні матеріали ресурсу National Geographic у роботі вчителя та класного керівника

Превентивне виховання в роботі класного керівника на засадах педагогіки партнерства

Харківщинознавство

Превентивне виховання в роботі класного керівника на засадах педагогіки партнерства

Розширюємо функціонал Google Meet за допомогою корисних дадатків

Онлайн-сервіси для створення інтерактивних карт

Нестандартні батьківські збори та їх успішне проведення

Організація системної роботи з батьками в закладі освіти

Цифровий простір навчання природничо-математичних дисциплін

Як позбавити географію в НУШ від шаблонів і стереотипів: спроба критичного вналізу

Дивись під ноги! Дивись, куди ідеш!

Школа для всіх

Перша домедична допомога в умовах війни

Географічна освіта НУШ. Планування освітньої діяльності на уроках географії у 6 класі

Навчання з попередження ризиків від ВНП

Застосунок Wordwall: створюємо інтерактивні завдання з елементами гейміфікації

Діяльнісний підхід на уроках природничого циклу

Компетентісно орієнтовані завдання: методичний кейс для НУШ

Психологічна підтримка учнів у кризових ситуаціях під час війни

Геологія навколо нас: інтерактивні методи вивчення геологічних процесів у шкільному курсі географії

Підготовка вчителів 5-6 класів НУШ (природнича галузь)

Географічна освіта НУШ. Планування освітньої діяльності на уроках географії у 7 класі

Онлайн сервіси й "розумні" можливості програм і сервісів Майкрософт

Базова психологічна допомога в умовах війни

Розлад дефіциту уваги та гіперактивність. Інклюзія в дії

Психологічна стійкість та перша психологічна допомога

Підготовка вчителів 7 класів НУШ (природнича освітня галузь, географія)

Чек-ап з фінансової грамотності: модельні навчальні програми для 8-9 класів НУШ. Що потрібно знати вчителям

Інноватика викладання курсу "Підприємництво і фінансова грамотність" в 8 класі НУШ (за МНП Беспалко)

Зміст навчання та організація навчального процесу з курсу "Підприємництво і фінансова грамотність"

Інноватика викладання курсу "Підприємництво і фінансова грамотність" в 8 класі НУШ (за МНП Кузнєцової)

Формування фінансових компетентностей на основі PISA-based завдань в учнів 8 класів

Інтеграція підприємництва і фінансової грамотності у навчальні предмети НУШ

Оцінювання учнів з курсу "Підприємництво і фінансова грамотність"

Фінансова грамотність: "прокачаймо" Soft&Hard skills, щоб цікаво та якісно викладати учням новий курс

Конференція FinLit Forum: впровадження фінансової грамотності в НУШ

Викладаємо курс "Підприємництво і фінансова грамотність": цікаво, практично, ефективно

Навчання з підготовки вчителів 8 класів НУШ

Навчання з підготовки вчителів 8 класів НУШ (природнича освітня галузь/географія)